Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-20 23:20:01
"Meier" <meier.lt-ISTRINK@gmail.com> wrote in message news:1er7eixi6g17s$.wfm6dxjn211q$.dlg@40tude.net...
> On Mon, 20 Sep 2010 10:48:07 +0300, Tomas wrote:
>
> Na nenusineē jis tų pinigų į kapus.

Valstybei paaukos ar bazhnyciai...?

> ilgoje perspektyvoje tai į naudą iēeina visiems (na tol kol tai nėra Rusijos pavyzdys, kai visi pinigai
> iētaēkomi ant Ferrari ir vilų Nicoje).

Negali zhinot.

> Arba jeigu Lubys _nupirkęs_ Achemą bžtų neinvestavęs,

Va va, cia jau idomu kaip jis ja pirko.
Ilgametis gamyklos vadovas, (shkias, senas uzhkietejes komunistas kokiu reta, nomenklaturscikas su gerais partiniais ryshiais bei liokajais ish kgb, su visais ish to ishplaukianciais pribimbasais) AMB senas koreshas, atsitiktinai buvo sukaupes tiek babkiu kas menesi nuo algeles atsidedamas, kad pakako gamyklai. 1991 metais. Pats bent isivaizduoji ta "pirkima"...?

> O ēiaip tai... Jei klausysi vaiko, tai jis visalaik prieētaraus mamai, kuri
> jį veda pas stomatologą dantukų taisyti.

Hehe, gerai pastatyta - Lubys (zhmogus pasisavines keleta rimciausiu LT imoniu) priesh ishtisa klase nepasiturinciu LT gyventoju (ne kas kitas, o jie ir pastate tas imones savo rankom), ir jis juos pagydys... Aciu, pralinksminai...:)

> aē beveik pusę algos susitaupydavau,
> investuodavau. Realiai iē santaupų galėčiau kokį nedidelį versliuką
> paleisti. Kaip suprantu aē esu blogietis, jei samdysiu ŧmogų, kuris pats to
> nori, uŧ 800 Lt?

Tavo verslo pradzhia ir Lubio variantas - visishkai skirtingi variantai, nejauti...?
Jis prichvatizavo, nes susikloste palankios aplinkybes, grubiai tariant pavoge liaudies turta, ir toliau vagia tos pacios liaudies prakaita, krauja bei laika, ir dar be to geriau zhino, kas tai liaudziai reikalinga. Valdovas matote. Aciu stalinai uzh laime, vade mylimas brangus.
Tu tuo tarpu - litas prie lito, ir jei jau ka susitarei su tuo zhmogum - ash nieko nesakau, bile abiem pusem tinka. Gali samdyti nors uzh 100 Lt. Gali ir vokelyje.

Beje, yra ir tokiu budu atsiradusiu klestinciu imoniu, ne tik vogtos. Galiu tik galva nulenkt priesh tuos, kas pradejo nuo kiosko ir dabar yra tarp rinkos lyderiu. Arba buvo, arba bus ten.