Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: M
Data: 2010-09-20 14:24:33

> Sunku turbūt neskaičius knygų suprasti, ką aš čia noriu pasakyti. Bet
> neabejoju, tai visiems išeis į naudą :-)

Ar Ponas jau perskaitėte knygą iki to skyriaus, kur rašoma apie bankus,
ar dar ne? Pakomentuokit, koks skirtumas, ar visi atiduodam pinigus
Lubiui, ir aš savo verslui pradėti skolinsiuosi iš Lubio, ar visi
pasidedam terminuotus indėlius, o aš savo verslą pradėsiu pasiskolinęs
iš banko? O gal Lubys, turėdamas visų pinigus, padarys kiekvienam po
verslą, ir visi gyvensim be rūpesčių?

Ir kaip Ponas pakomentuomėte pernykštes Lietuvos investicijas į
Olandiją? Beveik 2 Mlrd Lt? Jei pamiršot - VP Market holdingas buvo
perregistruotas iš lietuvos į Olandiją. Ar tai reiškia, kad dabar
pinigai iš Olandijos plauks į Lietuvą, ar atvirkščiai? O kaip dėl
Lietuvos investicijų į Seišelių salas? Ar dėl to irgi rytoj visi
gyvensim geriau?