Tema: Re: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: nope
Data: 2010-09-20 14:17:50
nu matai, ieskot reikia tokio dalyko labiau, laime tau ne grybas - kad
nuveini po krumu ir randi. Reik kur kas daugiau pasistengti, kad galetum
drasiai teigti jog esi rades, integravesis, realizavesis ir ttt

O skotijoj braskes ir dar kaip auga, pac gazas ten jom, pamatytum
siltnamiukai kokie! (studentavimo laikais teko vasarele pasitoosint)
Taip pat ten suzinojau kad chroniu, degradu bei ubagu buna ir anglijoj
ir kas keisciausiai jie buna vietiniai dazniausiai - nors jie teoriskai
juk turi 'daug geresne' valdzia ir valstybe.