Tema: Re: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-20 14:12:18
Prašom negasdint mane Škotija!
 tai buvo labai senai..
 Kažkada jaunystėj galvojau kaip pasprukt iš CCCP ir kur norėčiau įsikurt.
Mano pasirinkimas buvo Škotija. Ne kokia nors Amerika, Australija, Bahamų
salos, o būtent Škotija ..
Bet tais laikais iki Škotijos buvo toliau, kaip iki Mėnulio. Nebūčiau
patikėjęs, jei kas būtų išvaražinęs, jog galėsiu ten laisvai nuvykt ir bent
pamatyt.