Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: M
Data: 2010-09-20 14:11:04
Čia galiu papasakoti anekdotą iš gyvenimo. Viena mano pažįstamo
pažįstama dirbo dideliame siuvimo fabrike, personalo skyriuje.
Darbuotojų netoli 1000, vyrai tik trys - direktorius, jo pavaduotojas ir
jo vairuotojas. Aišku moterys visiškai atsipalaidavusios, bobiškos
intrigos, nesibaigiantys meksikietiški serialai ir t.t. O jai, kaip
personalo darbuotojai, visus tuos serialus reikia spręsti.
Vienu žodžiu po kurio laiko ją tiek užkniso visos tos bobiškos
problemos, kad išėjo dirbti personalo darbuotoja į VRM, ir pati
pasiprašė į kalėjimų priežiūros skyrių. Darbuotojų virš 2000, nei vienos
moters. Pradėjo dirbti, ir pamatė kad absoliučiai tas pats, ir netgi
intrigų priežastys ir serialų scenarijai tie patys :)