Tema: Ats.: Ats.: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: Blynas
Data: 2010-09-20 12:49:05
Kadangi kitų šalių ūkininkams man nugarą teko palenkt ir daugiau aš to daryti nenusiteikęs, tai jau geriau dirbsiu pas tave už tuos 35 Lt, nakvynę ir maistą ;)

Iš Bone Daddy netikėjimo normaliu gyvenimu Lietuvoje galima susidaryti išvadą, kad mes turbūt kokie pinigais pertekę buožės :)

"Linas Petkevičius" <linas@nononoinfonova.lt> parašė naujienų news:i779dd$r1v$1@trimpas.omnitel.net...