Tema: Re: Ats.: Gaila man Lietuvos zmoniu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-20 11:12:21

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:i773s0$h4v$1@trimpas.omnitel.net...
> yra pavyzdžių ir su melejonais.

Nors viena absoliuciai kompetetinga pavyzdi galima? Mano irgi kaip
nekompetetingo ziniomis, tai didziausia atlyginima kuri kada nors gavo, tai
mano gimtosios Almam maters vadovas - apie 22,000 i rankas. Daug, negrazu?
Nezinau - diskusiju klausimas. Bet jeigu nusprendziame, kad tai daug ir
sakykim teisingas atlyginimas rektoriui ir profesoriui dvigubai mazesnis,
neturetume piktintis ir 700 Lt minimumu. Ar lygiava ivedame - dizn ka
dirbi - visciukams krames nusukineji ar universitetui vadovauji -
atlyginimas skiriasi tik simboliskai?