Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Ignas
Data: 2010-09-20 00:39:00
kai užkursi savo verslą, veikiantį, pelningą, suderinsi tiekimą, suderėsi pardavimus, išsimuši geras kainas, susirasi gerą vietą, sutvarkysi transportą, nusisamdysi transportą, padarysi, kad visa ta nusamdyta gauja vogtų ne daugiau, nei būtina, kad dirbtų nors kiek, o ne apsimetinėtų kad dirba - tai tikrai norėsi kažkokio atlygio už visą tą išlietą kruviną prakaitą, ir tikrai didesnio, nei minimalus atlyginimas. Tada į paprasčiausiai dėžes tampantį vaikiną ir jo atlyginimą požiūris bus realesnis.