Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Ignas
Data: 2010-09-20 00:17:44
va cia ir visa esme, lietuvaiciai Lietuvoje nori gyventi normaliai, o atvaziave i airija ar anglija nemato jokiu bedu ir po 10 pagyventi. Tada aisku islaidos susitaupo ir labai pigu atrodo. Jei gyventu Lietuvoje pagal emigrantu tradicijas, pasikeistu finansininis vaizdelis, tik tiek, kad nelygis Tevynej kaip emigrantui varyti...