Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Shamanas
Data: 2010-09-19 17:51:25
Ech kaip viskas blogai, kainos per didelės atlyginimai per maži, visi
vagys....

Jeigu pabandytume pažvelgi iš abiejų pusių:
Aš kaip darbuotojas darbdaviui parduodu save - prekę. Darbdavys
skaičiuoja kiek aš jam reikalingas, kiek tokių kaip aš gali surasti, kiek
maksimaliai gali mokėti. Kaip ir visur jis nori gauti geriausia prekę už
mažiausią kainą (kaip ir visi nuėję į parduotuvę ieškome pigiausio taip
ir darbdaviai skaičiuoja tarp kokybės ir kainos).

Tuo tarpu aš kaip darbuotojas, kaip pardavėjas, noriu mažiausiomis
pastangomis gauti didžiausią kainą. Remdamasis žiniomis apie darbdavį,
situaciją rinkoje ir savo sugebėjimus stengiuosi pasiekti maksimalų pelną.

Elementarūs verslo santykiai, kur yra pirkėjas (darbdavys) ir pardavėjas
(darbuotojas).

 Todėl jei manai, kad darbdavys moka per mažai  reiškiasi rinka gali jį
praryti atimdama geriausius darbuotojus, taip pablogindama jo darbo kokybę
– atimdama pelną. Todėl pats, kaip darbuotojas, turi sekti rinką ir
ieškoti palankiausio sprendimo sau. Tavo pasirinkta darbo paieškos ir
darbo kokybės taktika tau, kaip verslininkui, kuris pardavinėja save,
atneš didesnį ar mažesnį pelną – algą.

Todėl alga priklauso ne tik nuo darbdavio bet ir tavęs, tavo brendimo
kaip eksperto ir rinkos poreikio tavo paslaugoms. Bet jei lauki algos,
nieko nedarydamas ir neanalizuodamas tai jau tavo problema ir tiks pats
turi surasti išeitį.

Kaip padidinti minimalų atlyginimą:

1. Pačiam kurti verslą ir jį padidinti sau ir, jei yra galimybė, savo
darbuotojams;

2. Dirbant pas darbdavį ieškoti naujų nišų ir plėsti darbdavio verslą
taip augant pačiam ir didinant sau atlyginimą.

Valstybės funkcija neleisti darbuotojams naudotis darbdaviais (kaip prieš
kriziniais metais) arba darbdaviams darbuotojais (kaip dabar) užtikrinant
verslo funkcionavimą ir darbo vietų išlaikymą, leidžiant minimaliai
pragyventi ir vieniems ir kitiems.