Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: IksEr
Data: 2010-09-18 18:44:59
"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message
news:i70n34$ckl$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, šioje vietoje man kyla klausimas - kokius mokslus tamsta baigęs? Tu
> pakeltum atlyginimą du kartus, tingėjimas sumažėtų tris kartus, nes žmogus
> bijotų prarasti turimą darbą, o kai tu b.bį moki, ant tavęs b.bį ir deda.
> Kaip šauksi, taip ir atsilieps. Pastudijuok psichologiją prieš dirbdamas
> su žmonėmis.

Tai vat, pries rasant tokius dalykus ir reiketu pastudijuoti psichologija,
zmoniu elgsena. Deja, nemaza dalimi atveju atlyginimo kelimas ne kiek
neitakoja darbo rezultatu, o nuo tam tikros ribos atlyginimo kelimas netgi
ima ta rezultata prastinti, ypac kai darbas susijes su intelektualiais
gebejimais. Plius mentalitetas duoda savo. Pvz., anekdotine situacija -
meksikonas dirba jankio imoneje uz 500 USD. Aisku, rezultatyvmu nepasizymi.
Jankis nusprendzia pakelti rezultatyvuma pakeldamas atlyginima iki 600USD.
Rezultate meksikonas susiranda savo druzbana, kuris sutinka dirbti uz
500USD, ir 100USD pasilieka sau beigi nieko nebedirba.