Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-18 15:00:29
o kuo tu nepatenkintas? Klasikiniai rinkos santykiai.

beje.
kurie nesutinka, tie "snukiai", kurie sutinka - veideliai  ?
Tarp kitko, UK, Airijoj vietiniai ir už vietinį minimumą neina dirbt.
Belieka sulaukt tokų laikų Lietuvoj, kada žmonės patys save pradės gerbt.
Tik dyyydelis klausimas, ar tai kada nors atsitiks.