Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-18 11:36:14
Bet ir shlykshti tavo tema Lameri zhinok. Negaleciau dirbt su vishtom nei gyvom, nei mirusiom, nei virtom nei keptom. O paukshtyne turbut kanopeles pakratyciau. Sutampo mane nuo ju, pykina. Vien nuo kvapo. Nesvarbu ar jos laksto, ar kijevo kotlete sedi. Fuuuu. Butu mano valia, ash tau 10 KLt mokeciau, kad ant tokio baisaus darbo pasirashei.