Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-18 00:50:56

> Ne sutartas, o darbdavio pasakytas.

Ne darbdavio, o rinkos.

> Kokį klausimą? Nėra pirkėjų ir eik pats gaudyti.

Kaip isivaizduoji maisto prekiu pardaveja gaudancia pirkejus? Ar tu cia man
siulai padidinti algas, o kad galeciau jas ismoket eit gaudyt pirkeju?

> Retas žmogus dėl nedaug didesnio atlyginimo ryšis keisti kolektyvą.

Apibrezk nedaug.

> Tu perskaičiuoji perskaičiuotas prekes, ar čia šiaip sau paistai?

Yra ir paprastesnis likuciu kontroles budas, nei visuotinis perskaiciavimas.

> Vogimas sąžinės reikalas. Yra BK straipsnis, bet vagių nemažėja, taip, kad
> su savo 30 km banu tu nieko nepagąsdinsi.

Papasakok tai rajone.

> Na, šioje vietoje man kyla klausimas - kokius mokslus tamsta baigęs? Tu
> pakeltum atlyginimą du kartus, tingėjimas sumažėtų tris kartus,
> nes žmogus bijotų prarasti turimą darbą, o kai tu b.bį moki, ant tavęs
> b.bį ir deda. Kaip šauksi, taip ir atsilieps. Pastudijuok psichologiją
> prieš dirbdamas su žmonėmis.

Pastudijavau. Yra kritiniai luzio taskai, nuo kurio motyvacija nebedideja.
Dabar tai minimumas. Uz tiek zmogus rajone dabar sutinka netinget ir but
lojaliu.  Mano matematika paprasta. Tai, kad ash jam pridesiu prie algos 50
proc. į rankas - jo daroma apyvarta 15 proc. nepakils. Ir jei to nera - man
nuostolis. Jei tu zinotum, kad tai teikdamas ash neteisus - newsuos
neverktum.

> Va va, čia teisingai kabutes padėjai, nes tu ne verslininkas, tu
> "verslininkas".

Man dzin.