Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 20:16:19
Pasitaisau 800. Patikek - tau tai gal tiek,kad nesikeltum ryte ish lovos.
Rajone - tai daug.

Patikslinu - daug tam, kuris nori uzdirbti. Nes galiu papasakot ir apie
situacija mieste (ash pats nezinau ish kur esu - dabar rasau is didziausio
Lietuvos kaimo, gyvenu kaimely ish desimt namu, o dirbu rajonuose). Turim
ofisiuka prie stoties. Ir netoli isikures kazkoks
vienuolynas/caritas/labdarynas ar panasi istaiga. Pora kartu į savaite jie
dalina labdara. Kiek supratau principas labai paprastas - ateini, atsistoji
i eile ir gauni ko tau reikia ir ka jie turi - maisto, rubu, etc.  Eile, nu
kaip zastojuj prie vodkes. Visi tokie vargsai ir naslaiciai... O ahs buoze
afigenas. Pries koki menesi sustojau su kolega vaziuodamas pro sali ir
sakau - chebryte, yra darbas. Reiks ish medziu aplink pruda tvorele padaryt,
zole nupjaut, vistide sutvarkyt, tvorai tinkla pertempt ir pan. Irankius
duodu, maista duodu ta pati kur valgo mano sheima, kur gyvent duodu, i diena
moku 35 Lt. Nifiga - nei vienas nepasirase. Ish kokio 100 snukiu - nei
vienas. Manai todel kad mazai siuliau ir vergiskos darbo salygos. Aha...