Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 19:57:44

> Ir tu daleidi toki bespridiela savo imoneje, kad zmones pries direktore
> ant keliu vaiksciotu ta tikraja zodzio prasme?

Mano direktore pati raminamuosiuos po to gere ish tam tikro skyriaus. Bet
sitaucija yra tokia kokia yra - patinka man tai ar ne.  Isivaizduok (nors
tai sunku) - tu eiline rajono moteriske su vaiku. Uz buta nemoketa,
saldytuve, vaikas be batu pinigu NER IR NEBUS. Ir po langais atsidaro
krautuve, kuri tavo supratimu siulo AHUUUUUUUUJENNNAS BABKES - 700 Lt i
menesi. Ir dar zmones sneka (aisku neralu, nes pletku bobos visada
perdeda) - algos tenmokamos laiku, o virsvalandziai tiktais jei sutinki ir
dar papildomai apmokami. Patikek - ne vienai susimaiso protelis ir pradeda
rodytis, kad jeigu ateisi ir paprasysi graziai - gausi shita svajoniu darba.

> As toliau "nerakinesiu" posto, bet pasakysiu, kad Lino darbuotojams galbut
> geriau yra tik tuo, kad dirba pas privatininka kuris (labai noriu tuo
> tiketi) savo darbuotojus gerbia ir rupinasi jais ir tokiu atveju geriau
> jau dirbti uz minimuma Linui, nei maximai...
> O kad tave brolau smaugia prekybos centrai cia jau aisku kitas reikalas,
> kai sitiek nusvietei situacija negalima taves kaltinti, bet sutik turi
> kazkas, kelti konfrontacijas, nes patys darbuotojai bijos :)))

Kaip nebutu keista, del prekybos centru ash negaliu skustis. Mes turime savo
klienta, jie savo. Nezinau maksimu matematikos, bet mes jiems ish dalies net
naudingi manau.

Del darbo salygu galiu pasakyt paprastai. Kai atsidarem, mano nurodymas
buvolabai paprastas - neimti nei vieno zmogaus, kuris dabar dirba maksimoj
ar kur nors kitur. Ne del to,kad netenkintu darbo kokybe. Paprasciausiai
nezinojom kaip seksis. O salygos pas mus buvo geresnes, todel perbegeliu
butu buve nemazai. Taciau man nesekmes atveju tai butu tik eilinis zluges
bizniukas. Perbegeliams, kuriems po puses metu ash buciau pasakes "Aciu,
visi laisvi", tai tragedija. Man tai per didele atsakomybe. Ar gerai dirbti
pas mane (tiksliau mano imonese,nes ash tik akcininkas) - ish tikro ne man
sprest. Bet ash matau bendra fona. Ir matau, kad zmones uz ta pati
atlyginima (nes mazesnio nera bent jau oficialiai) dirba daug sunkesnius
darbus. Nera pas mus nei vergijos, nei arimo savaitemis po 12 val. be
pertrauku. Bet ir garantiju nera - visdelto mano bankroto tikimybe didesne
nei kokios maksimos....