Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-17 19:39:43
Linas Petkevičius wrote:

> O ash ir nesididziuoju - sunku didziuotis faktais. Minimalios
> kvalifikacijos darbuotojas gauna minimalu atlyginima. Zianau,kad pas mus
> yra daug sunkesniu darbu su daug maziau stabilia alga.

> Laikyk, kad ash dabar gyvenu sapne. Kai priimame naujus darbuotojus pas
> mus zmones tikraja to zodzio prasme pries direktore klaupiasi ant
> kelieniu ir buciuoja rankas, kad tik juos priimtu.

Ir tu daleidi toki bespridiela savo imoneje, kad zmones pries direktore
ant keliu vaiksciotu ta tikraja zodzio prasme?

> Esu. Ne ish to - ish mazesnio. Bet pasitaike protingas
> darbdavys/klientas ir istrauke mane ish to shudo, nes manau, kad jam tai
> apsimokejo.

> Bent jau nepisk proto ir papasakok kaip tu moketum daugiau.

Cia jau mano reikalas, kaip as mokeciau, verslo ideju uz dyka nedalinu.

> [...]
> paprasciau tau paprasta matematika. Dabar moku minimuma ir pelno lieka
> tiek, kad pastoviai galvoju - reikia man tu galeru ar ne. Jei algos bus
> neminimumas, o sakykim du, matematika bus aiski - kromelis bus uzdarytas
> nafig ir tada mano pardaveja tures bandyt isgyvent ne uz minimuma, o tik
> uz pasalpa. Ir speju, kad perfrazuojant Kolta - pasalpa plius
> atlyginimas yra truputi geriau nei vien tik pasalpa. Jeigu nori
> paaiskint, kad pas mane tai yra del nelojaliu darbuotoju, del to, kad
> nemokame tvarkytis, del neoptimizuotu kastu ir pan., galiu pasakyt irgi
Nemoketum tvarkytis senai nebutum turejes tu kromeliu, as niekada
nesakiau, kad zmogus nemoka tvarkytis, bet net ir mokanciam gali viskas
trypcioti vietoje, o siuo atveju ishaishkinai kodel, na zinai zmogau,
gal cia ir tavo tiesa dalinai...

As toliau "nerakinesiu" posto, bet pasakysiu, kad Lino darbuotojams
galbut geriau yra tik tuo, kad dirba pas privatininka kuris (labai noriu
tuo tiketi) savo darbuotojus gerbia ir rupinasi jais ir tokiu atveju
geriau jau dirbti uz minimuma Linui, nei maximai...
O kad tave brolau smaugia prekybos centrai cia jau aisku kitas reikalas,
kai sitiek nusvietei situacija negalima taves kaltinti, bet sutik turi
kazkas, kelti konfrontacijas, nes patys darbuotojai bijos :)))

Situacija yra tokia kokia yra. Ash galiu issilaikyt