Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 19:34:36
> Nu tu ir TUPAS ( labai atsiprasau bet privalau pavartoti sita fraze, kad
> ir kiek betureciau pagarbos Jums)
> Negi jie tau i akis sakys, kad jiems (joms) nepatinka, gi tie tamsus
> zmogeliai, bijo, kad jei jie nesidziaugs tu juos ispizdriacinsi is darbo
> kibenifeni :)
> Tu ka Linai tikrai toks naivus, nu pizdec nesitikejau... ir kaip tau
> pavyko tas parduotuves atidaryti :))))

Kindza-dza - "Zholtije shtani - tri raza ku", "A ja escio bolshe liubliu
gaspadina peze?". Manai pas mane tokai situacija?  Laikai mane tokiu tupu,
kad ash nezinau kokios vidines nuotaikos mano kolektyve? Manai, kad mieste
man sunku susirinkti pletkus ka apie mane kalba? Manai, kad nezinau,kokia
verte turi tas minimumas musu mieste, kuri jie gauna? Nu tu ir debilas
(visiskai neatsiprasau).