Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-17 19:22:46
Nu tu ir TUPAS ( labai atsiprasau bet privalau pavartoti sita fraze, kad
ir kiek betureciau pagarbos Jums)
Negi jie tau i akis sakys, kad jiems (joms) nepatinka, gi tie tamsus
zmogeliai, bijo, kad jei jie nesidziaugs tu juos ispizdriacinsi is darbo
kibenifeni :)
Tu ka Linai tikrai toks naivus, nu pizdec nesitikejau... ir kaip tau
pavyko tas parduotuves atidaryti :))))