Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 17:40:51

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
news:i6vubg$9sr$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu ir kaip cia dabar tau apibrezht. Tiesiog i galva neshaudavo zhiuret i
> juos kaip i darbo priemone, atneshanti piniga. Jei uzhdirbdavo man, tai su
> dziaugsmu, nes patys gaudavo irgi atitinkamai.

Maniškiai irgi gauna atitinkamai. Minimumas dabartines rinkos salygomis yra
labai gerai, nes gretima alternatyva yra nieko. Ir nieks nesvaigstra apie
vergavimus ir pan. dalykus. Tokia situacija. Tai, kad mano mokama suma yra
maza galiu tik uzjaust, bet pakeist nieko negaliu. Variantas man primoket is
savo kisenes arba uzdaryt kromeli, kad jie galetu emigruot - nesvarstytinas.