Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-09-17 17:15:31
nepatinka - eikite dirbti kitur. darbdavys pasiima maksimaliai kiek
gali. Darbuotojai pas ji dirba uz tiek, uz kiek patys sutinka dirbti.
Jei darbas - nesioti plytas is vieno kampo i kita, o gatveje rikiuojasi
simtas norinciu - kodel nemoket minimumo o sau nusipirkt du mersedesus?
Jei uz duru norinciu nebus, o tie 10 sakys mes dirbam nuo rytoj uz
2000lt/men, tai ka dayrsi, galbut teks tenkintis praeitu metu skoda. Jei
yra labai nepatenkintu - prasom, kurkit darbo vietas tiems plytu
nesiotojams ir mokekit jiems po 10k, patys vazinekit su golf3. Po
meneiso pamate eile tukstantine minia uz duru, paimsit tuos uz minimuma
ir begsit du mersedesus pirkt. GARANTUOJU