Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-09-17 16:56:07
pardavejai, valytojai, krovejui ir pan. zmonems, aisku ne visiems simtu
procentu, bet tikrai didelei daugumai, isvis viskas pofig. Kai dabar
zmones gauna minimuma tai dar isvis dziaugiasi kad darba turi. Dar pries
2 - 3 metus zmogui 2 - 3 tuksanciai litu vien uz tai kad jis i
darboviete sutinka ateiti buvo per mazai