Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-17 16:40:32
Idomi logika. Mes blogi, nes leidziame zmonems uzdirbti nors minimuma. Ir be
abejo tu zinai, kas tai pardavejai geriau?

Beje, tu teisus. Bent jau mano gimtajame rajone daugumoje (ypac moterys)
isvazineja tik tada, kai neturi darbo net uz minimuma. Manai todel visi
kurie duoda darba bent uz minimuma yra blogieciai? Ar visdelto ivertinam ir
tai, kad sprendimas  daugeliui seimu "tetis ir mama per skype" irgi
ganetinai ziaurus. Ir tikrai neteko girdet variantu - "grizciau i Lietuva,
bet kad gauciau nors minimuma"? Situacija yra tokia kokia yra. Ash tikrai ne
priesh, kad rinka butu tokia, kad mano pardaveja gautu ne 800, o 1600. Ir
privaledamas jai toki alga ash galeciau isgyvent. Bet yra kaip yra. Ir
paskaiciavimai - "duok man centa nuo parduotos bulkutes, nes tu pizdiec
kieks uzari ant proletariato kraujo" man atrodo juokingi. Ash prakaito
nelieju, bet mano nemiegotos naktys ir panasus brudas manau irgi turi buti
ivertintas.