Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-17 15:44:37
As ne vIArslinynkas, taciau esu "ishejes i zmones" savaip, besiskindamas
kelia nuo prasciausiu darbo vietu per ofiso planktona iki aukstesniu
lygiu ir ka? Pakiles ten anksciau pamaciau kad yra taip kaip kad budavo
snekama "uz kulisu" tik vieni kitiems nepripazysta ir gaunasi toks proto
pisimas bereikalingas.
Ir dar vienas dalykas Linai, as tave gerbiu kad tu sugebejai atidaryti
kelias krautuves, bet as kiaurai matau kad tau verslininko unoras neleis
pripazinti kad nera ko didziuotis, kad moki minimuma.
Nes jei tu teishgali moketi minimuma savo darbuotojams
tai rinkis viena is variantu

a) nemoki rinktis darbuotoju ir ju motyvuoti ( jei nori kad pakiltu
darbuotuju pardavimo lygis zinok juos turi ir apmokyti, labai retas
kuris buna apsigimes pardavejas)

b) tavo verslas ties zlugimo riba

c) esi nezmogiskai skupas

kitu variantu nera, nebent zmones ateje patys prasytusi minimumo ( taip
buna tik vIArslinyko sapnuose)

Ir dar ar esi bandes is to minimumo seima islaikyti?
Dekui likimui neturiu finansiniu bedu, turiu gera darba, taciau as augau
seimoje ten kur buvo gyvenama uz 1 minimuma gudziais 90-taisiais,
kadangi mano tevai neturejo "kombinavimo genu" ir zinau ka tai reiskia.

Ir as nepriimsiu neigiamo atsakymo, turiu kruva pazystamu verslininku ir
gamyklu savininku is S Airijos, GB, Airijos, Cekijos ir beabejo Lietuvos
  ir esu dalyvaves ir mates kaip yra "daromas" biznis ir kokia yra algu
mokejimo politika, todel prasau neskieskit nesamoniu, bent jau cia
konfose, o toliau piskit prota savo vargsams vergams.