Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-17 12:47:20
Velniai žino, kur tu gyvenai. Labai norint, galima ir po tiltu gyvent. tai
ir sakau, gal išlindai iš šiluminės trasos ir tau nereikėjo normaliai
gyvent.
   aš dabar gyvenu ir matau. Nepažįstu nei vieno lietuvio, kuris gyventų
susispaudęs po 4 kambaryje, visi nuomoja arba namą, o jei vienas, tai bent
atskirą kambarį.
  Lenkai statybininkai gyvendavo truputį kukliau, bet jie taupė, užsidirbo
ir išvažiavo.
 Na, dar tie, kurie verbuojasi į lietuviškas įdarbinimo firmas, tipo vergai,
tie ir galbūt papuola visaip. Bet mano tarpe tokių pažįstamų nėra.