Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-17 11:12:29
nene as nesakiau kad pas tave zajobai as sakiau kad pas ana pona zajobai
kur sake is principo moka minimuma darbuotojams, o as pasakiau jog zodis
minimumas sekmingoje kompanijoje neegzistuoja.
O kas del telekomunikaciju siuo metu ka dirbu tai nera mano privatus
verslas.
Kas del "mokeciau tiek ir tiek" tai pasikarotsiu, kad jei laikai
darbuotojus uz minimuma ( nekalbu apie valytojas ar ka nors dirbancio
visiskai nekvalifikuota darba)tai arba turi statyti kadru skyriui
klizma, kad neranda tinkamu darbuotoju arba tu mali visiska suda ir tavo
verslas trypsi vietoje na ir dar vienas labi daznas variantas
prisidengdamas anksciau minetomis priezastimis ir dar suhniaukrojes zodi
"kryyyyyze" nemoki normalaus babieniaus nes esi skrudzas McDakas ir
elgiesi su darbuotojais kaip praeitais metais su savo darbuotojais
pasielge IBM Brno.