Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: nope
Data: 2010-09-17 10:15:22
nu tai jei lyginam su uzsieniu palyginkim tada ka zmones gali nusipirkti
maisto parduotuvej uz minimumus kurie atlieka susimokejus komunalkes -
imkim LT ir tarkim UK. Kazkodel man atrodo, kad su lietuvisku minimumu
Maximoj nusipirktum 3 kartus maziau maisto nei kad UK kokiam Tesco.

O realiai sutinku - pragyventi galima. Tik gaila zmoniu kurie gyvena
toki gyvenima ir kuriuos 'daug' uzdirbantys nelaiko zmonem. Toli pvz
nereik ieskot, pakako sita forumo threada mazumele paskaityt...