Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: IksEr
Data: 2010-09-16 15:06:57
Ouj blet... Nu tai nedaryk, kas draudzia? O gal su sautuvu, istatytu i
smilkini, kas nors ten verte eiti?

Va, izvaziuosi i Londona, dirbsi kokiu nors kroveju, gausi gera tavo
supratimu alga. O vietiniai keiksis, kad per tokius emigrantus vietiniams
tik grasius moka, ko pasekoje jiems visiskai neverta eiti ir vergauti...
Lygiai tas pats ir pas mus - kokiam nors kinieciui is ju gilios provincijos
tas pats darbas vistideje uz tokius pinigus pasirodytu kaip pasaka...

P.S. Ka nors skauda, kad yra buoziu ir kad pats ja nesugebi tapti?
P.P.S. "Darbo liaudis", "engia"... Gal dar Internacionala pagiedam?