Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: bbd
Data: 2010-09-16 08:55:33
Pradziai Perskaityk Markso/Engelso "Kapitala"

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message
Štai pažiūrėjau aš KaKa2 apie atlyginimus Anglijoje, Airijoje. Papasakosiu
iš savo patirties - trims savaitėms įsidarbinau į vieno Lietuvos paukštynų
skerdyklą, aišku, už minimumą. Taip pat trims savaitėms yra priimtas dar
vienas žmogus. Atidirbau 8 darbo dienas, cechas per jas paskerdė 106
tūkstančius vištų. Aš čia primečiau, kad jei man mokėtų bent po 1 centą už
paskerstą vištą visai nebloga alga susidarytų. O ar parduotuvėje kas labai
dėl 1 (vieno) cento pirkdamas vištą nukentėtų? Primečiau, kol Lietuvai
diriguos Lubys ir jo kompanija mes ir toliau sėkmingai lygiuosimės ne į
Airiją ar Angliją, o į Bulgariją ir Rumuniją ir sėdėsime šūde. Juk tik dėl
Lubio kaprizų nedidinama minimali alga, nors produkcijos savikainoje tai
sudarytų tik centus. Aš irgi sakau atia Lietuvai ir jau spalio 28 išskrendu
į Londoną. Ar aš durnas nugarą lenkti už baudžiauninko algą?