Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: bbd
Data: 2010-09-16 08:55:05
nu nereikia lialia... Graikijoje "krizes" metu zmones geriau gyvena negu
Lietuva per visa savo egzistavimo laika... neramumai vyko, del to, kad
achujevshems pashalpininkams-darmajedams ir valstybiniu-ofisu-darmajedams
norejo truputi nukarpyti pashalpas/atlyginimus... daug kas ten nichuja
nedirba ir gyvena vien is valstybes babkiu