Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-16 05:45:04
Tokia deja realybė. Iš kai kurių čia pasisakymų galima pagalvoti, kad
akcininkams nenubyra nė vieno cento už vištą. O juk visą grietinėlę ir
nusigriebia akcininkai, darbininkams kauliukai telieka. Nenorint kelti
produkcijos kainų kaip padidinti pelną? Mažinti sąnaudas. O sąnaudas mažinti
lengviausia algų sąskaita - tu nedirbsi už minimumą, kitas ateis ir dirbs.
Aš manau, lietuviai kantrūs žmonės, bet kai šitas pūlinys sprogs tai bus
linksmiau, nei Graikijoje.