Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Sharkius
Data: 2010-09-15 22:18:59
Abejoju ar tele2 valytojos etata turi, o ir siaip, bijau kad "valytoja",
einainti per noneimines firmas ir nuo penkiu iki devyniu ryto sutvarkanti
kokius keturis biurus, net ir sais laikais uzdirba kurkas daugiau uz kokia
administratore, eilini "projekto vadova" ar panasu  ofisinio planktono
atstova...