Tema: Re: VPT EPPS +/-
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-10-08 14:02:25
Tenka naudotis nemazai visokiu sistemu, valdisku ir privaciu - bankai, eds,
sodra ir panasiai. Bandau prisiminti, bet kreivesnes ir labiau bugovos
sistemos turbut nera. Dar evarzytines gal, bet ten ne sistemos kreivumas, o
labiau idejiniai dalykai parukius gerai sugalvoti.

"Didzkis"  wrote in message news:l30o9j$fb$1@trimpas.omnitel.net...

mano pažystamas dirbo ten pradžioje prie ragelio, vėliau kitoje pozicijoje.

Iš principo, tai telefonu kalba todėl, kad privalo pakalbėt ir išklausyt -
bėdų spręsti ten niekas
nelinkęs.
Svarbiausia funkcija - gražiai įkalbėti "atšokti"