Tema: Re: Uzkniso updeitas $##%$%$&%^
Autorius: Lapinas
Data: 2019-04-30 22:28:44
Aš chujeju. Tu prieš pjaudamas žolę irgi stebi kaip ji auga?
Nu nesusiinstalina vienas updeitas, ar ne pochuj? Daug. Tikrai daug MS
išleidęs yra updeitų, kurie nesiinstalina, po to juos pakeičia.
Kartais tenka WSUSe rankomis pravalyt jį, kartais ne. Nu bet dėl to naktim
nemiegot?
Kai gausi klaidas, kad nepavyko nuskaityt... ble, nu kai bus klaidos kad WU
neveikia, tai tada ir aiškinkis. Tuo labiau workstationo kontekste.
Serverinėse sistemose esu prasipisęs bilekiek laiko su updeitais, tai
paverkšlenimai dėl vieno updeito kompe yra graudžiau negu juokingi.

P.S. turiu kolegą (naparniką), tai ans irgi mokslinius darbus dirba tokiais
atvejais. Gali marias laiko pasakot ką ir kaip darė ir kas nesigavo, nu bet
kitiems tenka darbus dirbt, o ne laiką užmušinėt stumiant lievą updeitą, kai
net nežinai ar jis tikrai pataiso tavo OS.