Tema: Re: Internetas dingo
Autorius: benamis
Data: 2019-04-13 18:06:01
Na man idomu kaip jus tuos pablogejimus pajauciat. Man per n metu viena
karta buvo sugedes internetas, ir tai sutvarke sestadieni ar sekmadieni,
kuo buvau labai nustebes. I du metus karta sutarti pratesti nueini ir
tiek ziniu. Ir tai su salyga, kad nori telefono, kito plano ir t.t.

Ar apie verslo klientus cia eina kalba?