Tema: Re: Adobe Connect requires Flash Player 11.2 or above
Autorius: MRT
Data: 2018-11-22 02:46:42
> https://ac.liedm.net/system/get-player?urlPath=/sviesa-seminars/
>
> Kaip pasižiūrėti? Iš adobe saito suinstaliuotas...
> Ačiū.

del flashu reik pasokinet su barabanais.. try IE:

TS: Laba diena, kadangi negalėjo kolegė prisijungti iš savo kompiuterio,
tai jungėmės abidvi iš mano. LB iš Vilniaus Barboros Radvilaitės
progimnazijos
RR: Laba diena, aš taip pat niekaip negaliu prisijungti, man rodo pilką
foną, ir lektorių nematau. Aš čia jau kurį laiką jungiuosi, bet
nepavyksta. RR
NG: ir aš nematau nieko
Eo: laba diena
NG: Ar paskaita išvis  vyksta?
GP: man neleido prisiregistroti pažymėjimo gavimui,
Ž2: Manau, kad paskaita neįvyko.
AM: Nieko nemačiau
AM: Mačiau tik pilką foną
GP 3: buvo paskaita, tik labai jau su trikdžiais...
VB: Ir man
IŠ: Laba diena