Tema: Re: Avast! Free Antivirus
Autorius: kipsas
Data: 2013-11-01 17:04:54
2013.11.01 09:15, Rimas Kudelis rašė:

> Tai jau vien dėl to aš jos naudotojams, kurie sugeba virusų
> prisigaudyti, neinstaliuočiau. Nes metus paveiktų, o paskui pradėtų
> „kažkokius langelius mėtyti“, kurių jie aišku neskaitytų, taigi ir
> registracijos nepratęstų, paversdami apsaugą niekine. :)
>
> O tiems, kas tuos langelius skaito, pilnai užtenka ir MSSE, manau.
>
> Rimas
Nepasitikiu aš tuo MSSE, ankščiau naudojau Avira, tačiau paskutinės
programos versijos pradėjo gan ženkliai naudoti kompiuterio resursus,
tai pabandžiau Avast! ir likau labai patenkintas. Registracija
neskausminga ir nereikalauja ypatingų gebėjimų :) Metai, gan ilgas laiko
tarpas. Nenoriu labai girti Avast!, kad manęs neapkaltintų reklamos
skleidimu, tačiau rekomenduočiau visiems, kurie norėtų turėti patikimą
apsaugą. Tuo labiau, kad ji nemokama.