Tema: Re: Avast! Free Antivirus
Autorius: ejs
Data: 2013-10-27 09:58:26
2013.10.26 21:41, Rimas Kudelis rašė:

> Nuo tada, kai šitas „First party“ pasirodė, būtent jį ir naudoju.
> Nežinau, gal tai dėl to, kad aš dar ir savo galvą ant pečių turiu, o
> virusus gaunamuose laiškuose dar pašto serveris nufiltruoja, o gal dėl
> to, kad pornūchą naršau ypač retai, bet manęs MSSE kol kas dar nenuvylė. :)

Turiu Forefront (priverstinai) ir AVG.
Dar neteko matyti nei vieno Ff  įspėjimo, kai tuo tarpu AVG kelia
bangas. Sakykim AVG 'false positive' slenkstis yra žemesnis.
Bet lygiai taip pat Ff 'false negative' slenkstis gali būti aukštesnis.
O turiu pagrįstą įtarimą kad M$ Ff ir SE naudoja tą patį detektorių ir
duomenų bazę.

--
ejs