Tema: Re: Avast! Free Antivirus
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2013-10-26 21:41:30
2013.10.25 12:43, gymka rašė:

> „first“/„second“ party patys pripažino jog jų AV nieko neverta (
> http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-36149/straipsnis/Microsoft-pripazino-kad-jos-antivirusine-Security-Essentials--nieko-gero?l=2&p=1
> ):) tai žmonėm nebelieka nieko kito tik naudot „third party“ AV.

Nuo tada, kai šitas „First party“ pasirodė, būtent jį ir naudoju.
Nežinau, gal tai dėl to, kad aš dar ir savo galvą ant pečių turiu, o
virusus gaunamuose laiškuose dar pašto serveris nufiltruoja, o gal dėl
to, kad pornūchą naršau ypač retai, bet manęs MSSE kol kas dar nenuvylė. :)

Todėl ir visiems kitiems būtent ją diegiu, jeigu tenka įdiegti ar
tvarkyti kažkieno kompiuterį.

O nemokama avasto versija gal jau nustojo kasmet reikalauti
registracijos atnaujinimo?

Rimas

---
O reklaminė signatūra laiškuose tai tikrai nepakelia avasto įvaizdžio,
bent jau mano akyse.