Tema: Re: Adobe PageMaker 6.5 problema
Autorius: Laimis
Data: 2012-07-06 01:59:18
Rimas Kudelis rašė:
> Vat tas įdomu. Aš kiek pamenu, tas nustatymas neunikodinėms programoms
> tikrai turėjo būti EN-US. Tačiau sename kompe jis yra LT. Ir naujame
> kompe pakeitus iš LT į EN-US, situacija nepasitaiso....

Situacija numanoma iš klaidos pranešimo. Tiesiog PM RTF procesorius
kažkodėl nepažįsta tam tikroje vietoje įterptos RTF \ansi žymos, o tai
gali reikšti, kad procesorius tiesiog per senas 2003'čiam word'ui
(užstrigęs ir užrūdijęs ties sena RTF'o specifikacija) ir/ar reikia dar
atsižvelgti į pačio MS standartų pasikraipymus/neatitikimus, kokius
nestandartinius aspektus, nuostatas.
T.y. iš principo dalis problemos gali būti net ne PM, o MSO pusėje.
Pabandyk pasižiūrėti su kokiu Clipboard viewer'iu (kad ir:
http://www.peterbuettner.de/develop/tools/clipview/), kaip tas pats
(RTF) tekstas įkeliamas į clipboard'ą Wordpad'o/OpenOffice'o ir Word'o
(ir tuose kompiuteriuose, kuriuose PM korektiškai suvirškina word'o RTF'ą)