Tema: Re: Mirusio klavišo klaviatūra?
Autorius: Begemoc
Data: 2012-05-02 20:15:17
On 2012.05.01 08:58, Rimas Kudelis wrote:

> Suprantu. Tau reikėtų kiek kitaip daryti:
> 1. apsirašyti tik dead_grave
> 2. susikurti ~/.XCompose tekstinį failą daugmaž tokį:
>
> <dead_grave> <A> : "Ą"
> <dead_grave> <a> : "ą"
> <dead_grave> <Q> : "Ū"
> <dead_grave> <q> : "ū"
>
> 3. užtikrinti, kad programos numatytai naudotų X įvesties metodą. Tam
> bent jau Gnome 2 atveju pakakdavo įtraukti štai tokias eilutes į
> ~/.gnomerc failą:
>
> XMODIFIERS="@im=none"
> GTK_IM_MODULE=xim
> QT_IM_MODULE=xim

> [...]

Ačiū gerasis žmogau, viskas veikia :) Buvau prisikapstęs iki Compose,
tik aš jį redagavau tą pagrindinį, kur guli
/usr/share/X11/locale/en_US.UTF-8 ir aišku neperjungus 'įvesties metodo'
neveikė. Kažkokiame guide radau ir kaip perjungti, bet ten jei gerai
pamenu buvo perjungimas visiems globaliai, tad pagalvojau, kad nelabai
gerai taip sistemą 'gadzinti' ir palikau. Tavo metodas gražiai viską
sutvarko vienam useriui, nepakeičiant default nustatymų kitiems
useriams. Dar kartą ačiū! veikia ir Ubuntu 11.10, ir 12.04

bg