Tema: Re: Video terminija
Autorius: obliarka
Data: 2012-02-17 08:46:26
pasiskaiciau terminu banke, tai ryskumas pagal apibrezima tinka. Ale vat
matai kaip teliko gamintojai ryskuma vadina, o kalboje tikrai naudojama
"ryskios spalvos" ir "ryski sviesa" ir t.t. ir pan., mane balamutina, kitus
irgi, ir su zmonem neina susisneket.

beje, dar yra toks terminas "highlight", lietuviskai verciamas kaip
paryskinti, ryskiai apsviesti - ar tai nebalamutina? Net vat alkone
paziejau, duoda pavyzdi "ryskiausias ivykis" - ar tinka tokioj vietoj
"ryskumas"?