Tema: Re: Lipdukai klaviatūrai
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2012-02-08 12:40:29
Labas,

2012.02.07 12:45, Monas rašė:
> O kokia technologija bus daromi tie lipdukai ir ant kokio pavirsiaus?
> Neistiks ju orginalios klaviaturos likimas? Siaip tai domintu ir net pora
> vienetu, vienas laptopinis kitas paprastai klavai.

lipdukai bus daromi baltais dažais ant juodo matinio lipdukinio pagrindo
(sąskaitoje man parašyta „Raflatac Polylaser“ – neįsivaizduoju, ką tai
reiškia). Dėl kokybės, deja, šį kartą nieko negaliu pasakyti, nes man
pačiam tai bus pirmas kartas tiek bendraujant su spaustuve, tiek kažką
panašaus užsakant. Aš tik tikiuosi, kad visgi kokybė bus.

O originalios klaviatūros likimas neturėtų ištikti, nes:
1) lipdukai nepriklauso nuo konkrečios klaviatūros, juos galima lipdyti
bet kur ir
2) neketinu jų užsakinėti tiek, kad paskui neturėčiau kur dėti. Aš imsiu
tik tokį kiekį, kokį čia pat pavyks realizuoti (na, pasiliekant kelis
komplektus atsargai). Manau, blogiausia, kas jiems gali nutikti – tai po
pusės metų nusitrinti dažai. Bet hm, tikiuosi, kad taip nenutiks.

Rimas