Tema: Re: Lipdukai klaviatūrai
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-06 23:40:33
Aš ne apie nosines, nors ant savo laptopo jų net neieškau, išmokau nespoksot
į klaviatūrą per daug.. Blogiau, kai atejus prie laptopo su nevisai
standartiniu išdėstymu prireikia kokio inserto, o tada žiūri ir galvoji -
wtf, kol pasirodo, kad jis išvis uždubliuotas su Del (man su totalcmd
inserto labai dažnai reik).. čia lyginu su vokišku išdėstymu, kurį
dažniausiai sutinku svetimuose laptopuose po US klaviatūrų.
Galvojau gal lyg3 and Fn eina :)