Tema: Re: Lipdukai klaviatūrai
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2012-02-06 23:00:06
2012.02.06 22:54, cD-r0m rašė:
> Lietuviu kalba ir kompai... Jaučiu su EN layoutu rastum daugiau
> kooperuotis..

Nežinau, kam gali pamaišyti lietuviškos nosinės viršutinėj klavišų
eilėj. Aišku, EN layoutui vis tiek galioja trečia pastraipa.

> O rašau, nes įdomu pasidarė kas per buttonai yra Lyg3,

AltGr

> Slinkt

Scroll Lock

> Sp Sist ?!

Print Screen / SysRq

> Gr ir subinės ikona (žiūrint iš unitazo vidaus) spėju yra ESC :)

Jep.

Tų klavišų pavadinimai paimti iš Lietuvos standarto (dar žinomo kaip
ĄŽERTY). Nesitikiu, kad visi puls tuos klavišus klijuoti (tiesą sakant,
aš ir pats jų neklijuosiu ant to laptopo, dėl kurio visa tai užviriau),
tačiau nusprendžiau, kad geriau padaryti komplektą su lipdukų
pertekliumi, negu su trūkumu.

Rimas