Tema: Re: Lietuvos valstybės įstaigų kompiuterių lietuvinimas - nutarta
Autorius: Bronco
Data: 2012-01-22 14:50:13
On 2012-01-21 18:11, ru_ąž wrote:

> "Ministro pirmininko tarnyboje priimtas sprendimas įdiegti darbo vietų
> kompiuteriuose sulietuvintą programinę įrangą."
>
> Smagu buvo tai perskaityti,

Labai tinkamas rusiškas žodis šiam reikalui - "PAKAZUCHA" :)) Ypač,
įvertinus kiek ten tų kompiuterių... Bet iniciatyva sveikintina kaip
geras pavyzdys.

> Man smagu, kad nutarimas yra ir dabar jau nebus svarbu ką asmeniškai sau
> galvoja koks nors tų kompiuterių prižiūrėtojas.

Kodėl nusprendei, jog su "kompiuterių prižiūrėtoju" nebuvo tartasi?
Taip, kiekviena įstaiga gali pati sau susigalvoti ką ir kaip laikyti
savo kompiuteriuose, bet tai niekad nedaroma bum tram bambam stiliumi, o
konsultuojamasi su IT padaliniu. Ankstesnėje diskusijoje buvo kalbėta
apie prievartinį visų valdiškų institucijų kompiuterinių programų
sulietuvinimą. Tai visai ne tas pats.

  > p.s.
> Būtų smagu dar išgirsti nutarimą apie perėjimą į atviro kodo programinę
> įrangą. Bent jau raštinės paketuose.

Aha. O milijonus mokesčių mokėtojų ir sanglaudos fondų litų ir eurų
mesim į balą? :) Vien DVS sistemos, suintegruotos išimtinai su MS office
paketu, kiek kainavo valdiškom institucijom tai net sunku suskaičiuoti.
Tik nepagalvok, jog aš prieš atviro kodo programas, aš tik žinau, jog
nieko pakeist neįmanoma, nes jau pats bandžiau tai padaryti prieš N
metų. O po įstojimo į ES ir po didžiulių piniginių injekcijų į IT ūkį,
tai jau neįmanoma padaryti artimiausiu laiku vien dėl finansinių dalykų.