Tema: Re: Win 10 nemato multifunkcinio kaip skanerio
Autorius: valdasb
Data: 2020-06-05 21:05:08
Šiandien pasijungiau LJ3055 per Ethernet, ir pamačiau, kad skenavimo funkcija Windowsuose jau aktyvi. Greičiausiai Ethernet čia niekuo dėtas, gal Win10 pasiupdeitino ar pasitvarkė, bet dabar LJ3055 skenuoja jau kaip priklauso, ir TWAIN veikia (draiveriai standartiniai, Win10). Tai gal ir LJ3020 taip pat stebuklingai pasitaisyt galėjo.