Tema: Amazono pokštai
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 00:55:24
Trumpa istorija. Maždaug po 8-9 mėn naudojimo sugedo Pixel 2 XL vienas 
iš mikrofonų (tas, kuris naudojamas pokalbio metu). Pirktas iš Amazon 
Marketplace.

Parašiau selleriui žinutę, jog neveikia mikrafas, sakyk kur siųst ir 
daryk refund. Selleris atsakė kažkokią nesąmonę, mol refund neįmanomas, 
nes kažkas ten tokio bla bla bla vokiškai. Nu, galvoju, tuoj aš paskųsiu 
jį Amazonui ir įstatys jam morką į subinę :]

Paskundžiau. Įstatė. Ir matyt nemažą :] Staigiai parašė, atsiuntė 
etiketės nemokamam grąžinimui. Išsiunčiau. Matau trackinge, jog gavo 
atgal. Sėdžiu sau ramiai, laukiu kol telefonas suvibruos nuo grįžusio į 
Revolut refundo.

Staiga maždaug 3 dienų tik pyst mail'as, jog kažkoks naujas orderis iš 
to paties sellerio man išsiųstas. Truputį pasipiktinau, bet kad jau 
išsiuntė, tai ką jau darysi, teks laukt. Supratau, jog selleris ignorino 
mano refundo prašymą ir išsiuntė replace'ą ar sutaisė kažkaip 
kosTminiais greičiais, bbz. Ok, laukiam.

Šian gavau. Išpakavau siuntinį, žiūriu ir netikiu savo akimis. Galvojau, 
jog vaidenasi. Vietoj Pixel 2 XL gavau Pixel 3 XL 8-]

Dabar galvoju, rašyt skundą ar ne? :)))