Tema: Re: Padori wireless klava?
Autorius: Paul_
Data: 2019-05-13 17:38:59
Pritariu, kad su belaidem klaviaturom yra liudnas reikalas.
Rinkoje neiko panasaus su klavisais panasiais i Logitech DiNovo ar i
laidine UltraX keyboard (tik belaide) nesimato.
Beje ar visos belaides Logitech klaviaturos reaguoja tik i viena klaviso
paspaudima vienu metu?
Man kazkaip ant Logitech MK520 per Windows 8.1 nenori registruoti
iskarto dvieju nuspaudimu. Gal cia egzemplioriaus defektas klaviaturos
ar usb receiverio?