Tema: Re: Ultrabook'ai 2019
Autorius: Caponi
Data: 2019-05-12 22:45:16
Nu blyn, aš pasikartosiu gal kokį trečią kartą šitoj temoj - ar teko
pačiupinėt kur būsimai pirkėjai nors vieną padoresnį taip vadinamos
verslo klasės aparatą apart Lenovo X serijos?
Nes kad nepaėjo visokie Anusai, Inspirionai, Pavilionai tai nieko
keisto, jie geriausiu atveju iš toli pusė bb atrodo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/